Porównanie kredytów gotówkowych. Proszę podać kwotę kredytu, wybrać walutę określić okres kredytowania. W wynikach zostanie wyświetlona lista zawierająca pełne zestawienie kredytów gotówkowych spełniających wybrane kryteria. porównanie kredytów gotówkowych
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytowania miesiące
Zaawansowane opcje
Opcje wyszukiwania karty kredytowe
Typ Karty
Organizacja płatnicza
Technologia karty
Wysokość limitu karty PLN
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania kredyty samochodowe
Cel kredytu
Rok produkcji
Cena samochodu PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu miesięcy
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania pożyczki hipoteczne
Cel kredytu
Przedmiot zakupu
Wartość nieruchomości PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu lat
Wiek najstarszego kredytobiorcy lat
Zaawansowane opcje
kredyty
Ogłoszenia Finansowe

Dobra historia kredytowa, to dla banku informacja, że potencjalny kredytobiorca jest wiarygodnym klientem. Banki nie udzielają kredytów osobom bez zdolności kredytowej, ta zasada dotyczy wszystkich produktów kredytowych jakie banki mają w swojej ofercie. Przeczytaj całość: Kredyt bez zdolności kredytowej przez internet


Kredyt lub pożyczka w kilka minut!

ogłoszenia promowane

Kredyt lub Pożyczka?

Nawet do 150 000 zł. Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty. Czas kredytowania nawet 90 rat. Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź to nie kosztuje Cię nic a możesz wiele zyskać. Wypełnij wniosek


UNIQA udoskonala Portal Obsługi Sprzedaży

UNIQA udoskonala Portal Obsługi Sprzedaży

UNIQA udoskonaliła Portal Obsługi Sprzedaży (POS. Po zmianach agenci poruszają się w systemie w sposób całkowicie intuicyjny. POS jest łatwy w nawigowaniu oraz nowoczesny wizualnie, co ułatwia i przyspiesza ofertowanie, sprzedaż i późniejszą obsługę klienta.

Wyposażony jest w moduł do sprzedaży ubezpieczeń, obsługi polis, rozliczania prowizji i inkas, tworzenia raportów oraz wysyłania e-mailowych i sms-owych powiadomień do klientów o zbliżających się ratach lub wygasających polisach.

 POS to system, który stawia klienta w centrum uwagi. Pozwala śledzić pełną historię klienta, gromadząc w jego profilu informacje nt. kupionych ubezpieczeń, ale także zapamiętując jego każdą interakcje z UNIQA. Może nią być rozmowa telefoniczna z Contact Center, wysłanie powiadomienia lub oferty handlowej. Dzięki zgromadzonym i właściwie pogrupowanym danym możliwe jest przygotowywanie działań marketingowych, dedykowanych wybranym grupom klientów. -Duży nacisk postawiliśmy na rozwój funkcjonalności ułatwiających codzienną pracę agenta. Chcemy, aby POS był taką platformą codziennej pracy agenta, na której znajdzie wszystko, co potrzebne mu do pracy – mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem UNIQA.

POS 2.0 zwiększa konkurencyjność UNIQA, która dysponuje jednym z najnowocześniejszych systemów obsługi sprzedaży na rynku. – Jego wyjątkowość tkwi w prostocie i kompleksowości. Łączy wszelkie najważniejsze narzędzia obsługowe wraz z bazą wiedzy o produktach , m.in. OWU, taryfy, okólniki, instrukcje czy materiały marketingowe z aplikacjami obsługowymi. Agent może znaleźć wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu – mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem UNIQA. – Co więcej, agent ma do wyłącznej dyspozycji specjalny budżet zniżkowy, którym może zarządzać. Dzięki temu ma możliwość samodzielnego negocjowania ceny, co ułatwia mu utrzymanie zainteresowania klienta ofertą – dodaje Bartosz Słupski.

Jedną z większych zmian jest szybsza kalkulacja składki ubezpieczeń domu czy samochodu. -Wystarczy, że klient poda dwie lub trzy dane, by agent był w stanie przedstawić składkę w czasie poniżej 30 sekund a gotową ofertę w ciągu następnych 2 minut – wyjaśnia Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem UNIQA.

POS 2.0 optymalizuje proces sprzedaży na każdym etapie. Już wkrótce pokazując pełną historię klienta, podpowie ofertę dedykowaną tylko dla niego orazumożliwi agentowi tworzenie pełnej oferty ubezpieczeniowej, na zasadzie koszyka zakupów. Oznacza to, że system automatycznie zaproponuje sprzedaż kilku ubezpieczeń na raz, których zakupem dany klient mógłby być najbardziej zainteresowany. Dla jednych będzie to ubezpieczenie domu i mieszkania, dla drugich-polisa na auto i ubezpieczenie turystyczne. Co więcej klient otrzyma polisę drogą e-mailową wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami.

Dodatkową nowością będzie umożliwienie korzystania z części funkcjonalności POS poprzez tablety. POS 2.0 jest rozwijany jako jeden z filarów zintegrowanego systemu obsługi klienta UNIQA. Jest połączony z aplikacją obsługi klienta w Contact Center. Dzięki temu rozwiązaniu agent i pracownik Contact Center dysponują tymi samymi informacjami o kliencie.

Wdrożenie nowych rozwiązań do POS oraz poprawa obecnie działających zwiększą efektywność wykorzystania zarówno zasobów grupy UNIQA, jak i jej procesów biznesowych. Prace deweloperskie są wykonywane z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów UNIQA oraz przy współpracy z Comarch S.A.

Optymalizacja procesów jest jednym z elementów strategii grupy – UNIQA 2.0., która do 2020 r. zakłada podwojenie liczby klientów do 15 mln i zyskanie 3. pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem udziału w rynku. Przełożenie strategii koncernu na strategię lokalnych spółek ma charakter indywidualny, jednak udoskonalanie procesów jest jednym z priorytetów realizowanych we wszystkich krajach.

/ UNIQA Polska

Źródło: Uniqa