Porównanie kredytów gotówkowych. Proszę podać kwotę kredytu, wybrać walutę określić okres kredytowania. W wynikach zostanie wyświetlona lista zawierająca pełne zestawienie kredytów gotówkowych spełniających wybrane kryteria. porównanie kredytów gotówkowych
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytowania miesiące
Zaawansowane opcje
Opcje wyszukiwania karty kredytowe
Typ Karty
Organizacja płatnicza
Technologia karty
Wysokość limitu karty PLN
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania kredyty samochodowe
Cel kredytu
Rok produkcji
Cena samochodu PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu miesięcy
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania pożyczki hipoteczne
Cel kredytu
Przedmiot zakupu
Wartość nieruchomości PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu lat
Wiek najstarszego kredytobiorcy lat
Zaawansowane opcje
kredyty
Ogłoszenia Finansowe

Dobra historia kredytowa, to dla banku informacja, że potencjalny kredytobiorca jest wiarygodnym klientem. Banki nie udzielają kredytów osobom bez zdolności kredytowej, ta zasada dotyczy wszystkich produktów kredytowych jakie banki mają w swojej ofercie. Przeczytaj całość: Gdzie dostanę kredyt bez zdolności kredytowej


Kredyt lub pożyczka w kilka minut!

ogłoszenia promowane

Kredyt lub Pożyczka?

Nawet do 150 000 zł. Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty. Czas kredytowania nawet 90 rat. Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź to nie kosztuje Cię nic a możesz wiele zyskać. Wypełnij wniosek


Grupa Ubezpieczeniowa Europa: rok rekordowej sprzedaży

Grupa Ubezpieczeniowa Europa: rok rekordowej sprzedażyGrupa Ubezpieczeniowa Europa w 2013 r. podwoiła sprzedaż wobec poprzedniego roku do rekordowego poziomu prawie 2,1 mld. zł (wg MSR i osiągnęła 108 mln. zł zysku. Siłą napędową wzrostu przychodów była wyspecjalizowana oferta dla sektora MSP oraz ubezpieczenia, zarówno z segmentu majątkowego jak i życiowego, sprzedawane z krótkoterminowymi produktami bankowymi: kredytami ratalnymi i gotówkowymi. Główne źródło sukcesu biznesowego spółek Europy stanowi niezmiennie współpraca z bankami.

Grupa Europa zanotowała bardzo wysokie wzrosty sprzedaży, których osiągnięcie jest szczególnie wyróżniające na tle rynku zmagającego się ze zmiennymi uwarunkowaniami makro- i mikroekonomicznym.

Spółka majątkowa zebrała prawie 712 mln. zł składki (wg MSR i PSR oraz wypracowała niemal 41 mln. zł zysku. TU na Życie Europa S.A. sprzedało polisy za prawie 1,4 mld. zł (wg MSR i odpowiednio za prawie 1,8 mld. zł wg PSR, zarabiając ponad 67 mln. zł. W sumie obie firmy zwiększyły łączny przypis (wg MSR aż 2-krotnie.

– O naszym sukcesie świadczy znacznie wyższe tempo wzrostu przypisu składki w porównaniu z całością rynku ubezpieczeniowego. Potrafimy dostrzec pojawiające się nisze produktowe, takie jak np. ubezpieczenia dla małego i średniego biznesu i poprzez szybkie wprowadzenie nowej oferty produktowej stajemy się dostawcą innowacyjnych rozwiązań ubezpieczeniowych – mówi Jacek Podoba, prezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Wolumen sprzedaży ubezpieczeń dla MSP wzrósł w spółce majątkowej aż 6-krotnie. Produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw stały się tym samym wiodącą linią biznesową w strukturze sprzedaży TU Europa. W ubiegłym roku spółka wprowadziła na rynek nowatorskie ubezpieczenie stabilności finansowej przedsiębiorców, zabezpieczające kontrahentów przedsiębiorcy na wypadek nagłych zdarzeń, takich jak upadłość firmy, uniemożliwiających regulowanie zobowiązań. To jedyny taki produkt na rynku MSP. Inne autorskie nowości, wdrożone przez Europę i zapewniające ochronę ubezpieczeniową temu segmentowi, to ubezpieczenie od utraty zysku i ubezpieczenie od upadłości kredytobiorców.

Dynamicznie rozwija się także sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oferowanych przez TU Europa i TU na Życie Europa do kredytów ratalnych i gotówkowych. Składka przypisana brutto z tej linii wzrosła w spółce życiowej o 75 proc., a w spółce majątkowej niemal o połowę.

– Otwarcie banków w zakresie udzielania kredytów konsumpcyjnych, spowodowane wejściem w życie zmodyfikowanej rekomendacji T, ożywiło ten segment rynku. Wraz z tym mogliśmy zaproponować konkurencyjną ofertę ubezpieczeń dla klientów, korzystających z kredytów ratalnych i gotówkowych – wyjaśnia prezes Jacek Podoba.

W spółce życiowej istotny udział w wielkości sprzedaży mają ubezpieczenia o charakterze strukturyzowanym. W minionym roku TU na Życie Europa wprowadziło na rynek 25 subskrypcji tego typu produktów. Ponadto klienci Europy korzystają już ze 120. funduszy UFK, opartych o polskie i zagraniczne fundusze inwestycyjne.

W ub.r. Grupa Europa nawiązała także współpracę m.in z operatorami sieci komórkowych. Abonenci korzystają już z ubezpieczenia turystycznego, polisy od utraty stałego źródła dochodów oraz czasowej niezdolności do pracy, a klienci jednej z sieci sprzedaży sprzętu RTV i AGD z przedłużonych gwarancji.

Rok 2013 to czas wdrażania nowej strategii biznesowej w Grupie Europa. Jednym z priorytetów było wzmocnienie działań prokonsumenckich, podnoszących komfort osób korzystających z ubezpieczeń Europy. Grupa wprowadziła m.in. ankiety umożliwiające precyzyjne dopasowanie produktów do profilu klienta. Innym krokiem Europy poprawiającym jakość i szybkość kontaktu z firmą było udostępnienie możliwości zgłaszania reklamacji przez internet oraz uruchomienie narzędzia do zgłaszania szkód online, które cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Za jego pośrednictwem do spółki majątkowej wpływa już niemal 1/3 wszystkich zgłoszeń. Efektem działań w zakresie proklienckim było m.in. zajęcie przez TU Europa 2. miejsca w konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2013. Głównym kryterium oceny była tam jakość posprzedażowej obsługi klientów.

Grupa Ubezpieczeniowa Europa