Porównanie kredytów gotówkowych. Proszę podać kwotę kredytu, wybrać walutę określić okres kredytowania. W wynikach zostanie wyświetlona lista zawierająca pełne zestawienie kredytów gotówkowych spełniających wybrane kryteria. porównanie kredytów gotówkowych
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytowania miesiące
Zaawansowane opcje
Opcje wyszukiwania karty kredytowe
Typ Karty
Organizacja płatnicza
Technologia karty
Wysokość limitu karty PLN
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania kredyty samochodowe
Cel kredytu
Rok produkcji
Cena samochodu PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu miesięcy
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania pożyczki hipoteczne
Cel kredytu
Przedmiot zakupu
Wartość nieruchomości PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu lat
Wiek najstarszego kredytobiorcy lat
Zaawansowane opcje
kredyty
Ogłoszenia Finansowe

Dobra historia kredytowa, to dla banku informacja, że potencjalny kredytobiorca jest wiarygodnym klientem. Banki nie udzielają kredytów osobom bez zdolności kredytowej, ta zasada dotyczy wszystkich produktów kredytowych jakie banki mają w swojej ofercie. Przeczytaj całość: Gdzie dostanę kredyt bez zdolności kredytowej


Kredyt lub pożyczka w kilka minut!

ogłoszenia promowane

Kredyt lub Pożyczka?

Nawet do 150 000 zł. Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty. Czas kredytowania nawet 90 rat. Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź to nie kosztuje Cię nic a możesz wiele zyskać. Wypełnij wniosek


Change Integrated ponownie dla Proama

Change Integrated ponownie dla Proama

1 czerwca 2014r. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule all risk.

– W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco all-risk klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz t, które są trudne do przewidzenia. Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę- wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.

Od początku działalności Proama w swojej komunikacji marketingowej podkreśla profesjonalny zespół specjalistów ds. ubezpieczeń, Osobistego Doradcę dedykowanego osobom kupującym przez Internet i telefon oraz rolę agentów w procesie sprzedaży polis.

Kreacja oraz strategia do tej kampanii została przygotowana przez agencję Change Integrated, która jest odpowiedzialna za obsługę marki Proama od początku jej aktywności reklamowej w Polsce, na przełomie 2011/2012 roku. Produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Klient:Česká pojiÅ¡tovna S.A. Oddział w Polsce

Marka: PROAMA

Przedstawiciele Klienta: Mira Dobek, Olga Tobiasz

Agencja: Change Integrated

Client Service: Jolanta Mazurek (Group Account Director, Ewa Przytulska (Acc.Supervisor

Strategia: Adam Śmiłowski (Strategic Planner

Dyrektor Kreatywny Janek Majle

Creative Team: Iwa Bondarczuk (Art. Director, Katarzyna Dudek (Copywriter

Dom produkcyjny: Studio Bomaye, Grażnieff Moess ( Producent

Media: TVC

Dom mediowy : Mediacom

Start kampanii: 01.06.2014