Pożyczka, kredyt w 15 min!
PORÓWNAJ POŻYCZKI

Ranking pożyczek pozabankowych publikujemy dzięki współpracy z porównywarka finansową eCasa.pl

Ogłoszenia Finansowe

Dobra historia kredytowa, to dla banku informacja, że potencjalny kredytobiorca jest wiarygodnym klientem. Banki nie udzielają kredytów osobom bez zdolności kredytowej, ta zasada dotyczy wszystkich produktów kredytowych jakie banki mają w swojej ofercie. Przeczytaj całość: Kredyt gotówkowy bez zdolności kredytowej


Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej

23 maja rusza kampania reklamowa Allianz Polska, promująca oferowane przez tę grupę finansową produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne.

– System emerytalny i sytuacja demograficzna w Polsce nie pozostawiają złudzeń – każdy, kto będzie chciał na emeryturze utrzymać poziom dochodów zbliżony do obecnego, będzie musiał samodzielnie na ten cel dodatkowo oszczędzać. Nasza kampania ma przekonywać, że warto to robić korzystając z możliwości oferowanych przez Allianz – przekonuje Witold Jaworski, prezes zarządu Allianz Polska.

W spocie reklamowym, którego akcja rozgrywa się w kawiarni, para młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Film, poprzez nawiązanie do powiedzenia mieć ciastko i zjeść ciastko, promuje oferowane przez Allianz rozwiązania finansowe, które dają konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwiają zgromadzenie funduszy na przyszłość.

– Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Kampania telewizyjna przewiduje łącznie ponad 6 tysięcy emisji w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Spoty będą też emitowane na platformach internetowych: Youtube, IPLA, i TVN Player. Całość uzupełnia kampania interaktywna w portalach internetowych oraz w wyszukiwarkach.

Kreację przygotowała Grey Worldwide Warszawa, zakupem mediów zajął się MediaCom.