Porównanie kredytów gotówkowych. Proszę podać kwotę kredytu, wybrać walutę określić okres kredytowania. W wynikach zostanie wyświetlona lista zawierająca pełne zestawienie kredytów gotówkowych spełniających wybrane kryteria. porównanie kredytów gotówkowych
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytowania miesiące
Zaawansowane opcje
Opcje wyszukiwania karty kredytowe
Typ Karty
Organizacja płatnicza
Technologia karty
Wysokość limitu karty PLN
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania kredyty samochodowe
Cel kredytu
Rok produkcji
Cena samochodu PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu miesięcy
Zaawansowane opcje
kredyty
Opcje wyszukiwania pożyczki hipoteczne
Cel kredytu
Przedmiot zakupu
Wartość nieruchomości PLN
Kwota kredytu PLN
Waluta kredytu
Rodzaj rat
Okres kredytu lat
Wiek najstarszego kredytobiorcy lat
Zaawansowane opcje
kredyty
Ogłoszenia Finansowe

Dobra historia kredytowa, to dla banku informacja, że potencjalny kredytobiorca jest wiarygodnym klientem. Banki nie udzielają kredytów osobom bez zdolności kredytowej, ta zasada dotyczy wszystkich produktów kredytowych jakie banki mają w swojej ofercie. Przeczytaj całość: Kredyt gotówkowy bez zdolności kredytowej


Kredyt lub pożyczka w kilka minut!

ogłoszenia promowane

Kredyt lub Pożyczka?

Nawet do 150 000 zł. Nie trać czasu na szukanie lepszej oferty. Czas kredytowania nawet 90 rat. Także dla osób z ograniczoną zdolnością kredytową.

Sprawdź to nie kosztuje Cię nic a możesz wiele zyskać. Wypełnij wniosek


Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej

Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej

23 maja rusza kampania reklamowa Allianz Polska, promująca oferowane przez tę grupę finansową produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne.

– System emerytalny i sytuacja demograficzna w Polsce nie pozostawiają złudzeń – każdy, kto będzie chciał na emeryturze utrzymać poziom dochodów zbliżony do obecnego, będzie musiał samodzielnie na ten cel dodatkowo oszczędzać. Nasza kampania ma przekonywać, że warto to robić korzystając z możliwości oferowanych przez Allianz – przekonuje Witold Jaworski, prezes zarządu Allianz Polska.

W spocie reklamowym, którego akcja rozgrywa się w kawiarni, para młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Film, poprzez nawiązanie do powiedzenia mieć ciastko i zjeść ciastko, promuje oferowane przez Allianz rozwiązania finansowe, które dają konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwiają zgromadzenie funduszy na przyszłość.

– Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Kampania telewizyjna przewiduje łącznie ponad 6 tysięcy emisji w głównych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Spoty będą też emitowane na platformach internetowych: Youtube, IPLA, i TVN Player. Całość uzupełnia kampania interaktywna w portalach internetowych oraz w wyszukiwarkach.

Kreację przygotowała Grey Worldwide Warszawa, zakupem mediów zajął się MediaCom.